آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

يك روز سخت

1391/12/14 16:23
نویسنده : شهناز
158 بازدید
اشتراک گذاری

آيلينم

امروز وقتي علاقه ت به توالت فرنگي رو ديدم تصميم گرفتم كم كم پوشكت نكنم و اقدام كنم واسه گرفتنت از پوشك

تا وقتي بابايي بياد همه چيز خوب بود وقتي بابايي اومد من شما رو سپردم بهش و رفتم تو حمام تا حمام رو خونه تكوني كنم!!!!!!!

تو حمام بودم و جوهر نمك ريخته بودم حسابي كه ديدم بابايي داره فرياد ميزنه كه درو باز كن درو بازكن!!!

ديدم بعله پي پي كردي اساسي!

خب منم نميتونستم بگيرمت كه،به بابايي گفتم خودت حلش كن و تو فكر بودم كه شايد اين مسئله باعث بشه طلسم شكسته بشه و بابايي بشوردت اما زهي خيال باطل!

از حمام اومدم بيرون و ديدم شما توي اون توالت داري راه ميري و بابايي هم بيرون توالت داره نگاهت ميكنه!

خلاصه اميدم به ياس تبديل شد چون بابايي باز هم نشستت:(

تا شب ديگه پدرم در اومد هي ميبردمت توالت و تا مياوردمت بيرون خودت رو خيس ميكردي منم شب پوشكت كردم و به خودم استراحت دادم!!!!

بهر حال چند روز اول سخته و چاره اي جز كنار اومدن باهاش نداريم

اميدوارم زودي ياد بگيري چون واقعا خسته كننده ست...

مامان خيلي دوستت داره گل دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شهرزاد
13 اسفند 91 2:49
وااااااااااااای کلی خندیدم! حالا مصطفی چرا نگاش می کرد!


اصلا خنده نداشت!!
يعني مواظبش بود كه با لباس كثيف از توالت نياد بيرووون
شهرزاد
14 اسفند 91 3:21
اصلا" این مردا هاااااااااا
همشون مثل همن امروز آقا سعید آراد رو داشت عوض می کرد ! از اون طرف هم 20:30 میدید آراد هم طبق معمول کهنه ی روی شونبول رو با پا زده بود کنار و آقا سعید همچنان 20:30 میدید! و اینگونه بود که آقا آراد تو چشم و دهن و گوش خودش جیش کرده بود!


واااااااااای قربووووون جیششششششششش
FARIBA
16 اسفند 91 15:30
افرین دخترکم.ببینم مامانی میتونه تا عید شما رو از پوشک بگیره یانه؟؟؟
مامانی دخملمون هنوز خیلی کوچولوئه....اذیتش نکن


آره فريبا جون هنوز زودشه
ترجيح ميدم بذارم ٢ سالش بشه بعد.
مامان ملیکا کوچولو
23 اسفند 91 0:28
خانوم گل. خیلی زوده. بلاخره موقش می رسه. عجله نکن. من دخترمو بدون هیچ دردسری در سن 2 سال و 2 ماه از پوشک گرفتم. باورت نمیشه،هرگز جایی غیر از قصری خودش جیش و پی پی نکرد. اگه زودتر اقدام می کردم حتم دارم الان همه جا نجس بود. عزیزم 2 سال به بعد خیلی راحته. اینم یه بوس واسه عزیز خاله.http://melika8888


ایشالا همین طور باشه!
مامان بهداد
23 اسفند 91 0:44
سلام. آخ از دست این باباها که هر کاری می کنن اما اینو نه. این داستان توی خونه ما هم هست الان شانزده ماه از تولد پسرمون میگذره اما یه بار هم نشده که حتی وقتی که شستمش فقط زحمت بکشه و پوشکش ر پاش کنه . چه برسه به اینکه بشورش. من لجم نمیگیره. اما چندین بار بهش گفتم برای مبادا بلد باش که اگه یه بار اتفاقی پیش اومد بتونی از عهده این کار بربیایی اما به قول شما زهی خیال باطل.
خانومی چه دختر ملوسی داری. در پناه خدا باشه. دوست داشتی به ما هم سر بزن . خوشحال می شیم.

پس شما هم این مشکل رو دارید؟
پس همه گیره این قضیه!!!
حتما سر میزنم کوچولو رو ببوسید از طرف من