آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

از پوشک گرفتن کامل+جدا خوابیدن و در نهایت گل دخترم خانوم شده!

1393/3/9 15:51
نویسنده : شهناز
824 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم این روزا دیگه خیلی بزرگ شدی.اول اینکه دیگه پوشکت نمیکنم و شبا خودتو خیس نمیکنی یعنی ساعت 6-7 صبح میبرمت توالت و میخوابی تا 1 ظهر و تو این مدت هم خودتو خیس نمیکنی و این خیلی خوبههههههه!

قضیه ی دیگه اینکه بالاخره همت کردم و جدا خوابوندنت رو عملی کردم و شما الان 4 روزیه که میخوابی تو تختت و خیلی هم دوست داری تختت رو.یه 40 دقیقه ای طول میکشه تا خوابت ببره اما دیگه میخوابی تا خوده ظهر!

خیلی خوشحالم که دیگه شبا حداقل من کنارت نیستم چون اصلا دوست ندارم بهم وابسته باشی و خداروشکر نیستی انگار!

بزرگ شدی خیلی زودتر از چیزی که فکرش رو میکردم.انگار دیروز بود که به دنیا اومدی فنچ مامان.عاقل تر شدی و حرف زدنت خیلی خوب شده.جمله بندی میکنی و هر روز صبح که از خواب بیدار میشی میگی مامان خواب دیدم!و شروع میکنی یه داستان که توش همیشه هیولا هست برام تعریف میکنی!منتظرم که زودتر 3 ساله بشی و بری مهدکودک تا من کمی به برنامه های خودم برسم!!

خیلی دوستت دارم دختر گلم خیلی زیاد دوستت دارم.

پسندها (2)

نظرات (0)