آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

يه روز خوب

1391/11/30 15:07
نویسنده : شهناز
190 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم

آيلينم

امروز يه روز خوب بود برامون

صبح كه بيدار شدم وقتي اومدم تا كاراي ناهار رو بكنم ديدم گاز قطعه!!

و اين يعني تعطيليه كاراي آشپزخونه و معنيش اين بود كه صبح تا ظهر من دربست در اختيار شما بودم کلي با هم بازي كرديم و اتفاق جالب ٢ روز پيش دوباره تكرار شد!

قضيه اين بود كه ٢ روز پيش وقتي من كارتي كه بابا روش نوشته بود رو نشونت دادم شما گفتي بابا! من فكر كردم تصادفي گفتي و شانسي بوده و ازين حرفها امروز وقتي دوباره اون كارت رو نشونت دادم گفتي بابا و من از خوشحالي فقط بوست ميكردم هي بوست كردم و هي بوست كردم.

عاشقتم دختر باهوش من!

يه اتفاق خوب ديگه برد پر ارزش تيممنون(پرسپوليس)از سپاهان بود كه خيلي شيرين بود و مني كه همش حواسم هست كه يه مرقع داد نزنم كه شما نترسي چنان دادي زدم كه شما از توي اتاق بدو بدو اومدي با حالت گريه تو بغلم!

اما وقتي برات توضيح دادم كه شادي بعد گل بوده كاملا بهم حق دادي!!!!!!!!

شب هم رفتيم خونه مامان بزرگت و پيش عمه جون شيوات.

اونجا هم كلي آتيش سوزوندي و با انرژي صفر اومدي خونه!!

الانم راحت خوابيدي مثل فرشته ها

خيلي دوستت دارم بيشتر از ديروز كمتر از فردا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناهید
30 بهمن 91 8:53
کی یاد میگیره منو صدا کنه؟!


ياد ميگيره زودي!
مامان کوثری
30 بهمن 91 9:17
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
شهرزاد
1 اسفند 91 22:06
من می دونم بلده بگه خاله فقط منتظر منو ببینه به خودم بگه!


بگه داداش ما كه بخيل نيستيم!!