آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

تولد خاله شيرين

1391/11/22 13:48
نویسنده : شهناز
169 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم

ديشب بعد از آپ ديت كردن وبلاگت بيدار شدي و همون طور كه نوشته بودم بدبخت شدم چون شما تا ساعت ٤ بيدار بودي!!!!

امشب تولد خاله شيرين بود و ما شما رو نبرديم!!!

الهي قربونت برم من امشب گذاشتيمت پيش عمه شيوا كه خيلي هم دوستش داري و تا برسيم خونه خوابت برد انقده دوست دارم بوست كنم الان

قبل از رفتن به خونه ي مامان جونت انقدر اذيتم كردي كه ميخواستم خودمو آتيش بزنم از دستت نميدونم بايد با اين كارت چه برخوردي بكنم منظورم وقتيه كه دست توي حلقت ميكني و بالا مياري ميگن بي توجهي كن بي توجهي كردم و شما همه چي رو بالا آوردي و همهي فرشها رو كثيف كردي انقدر ناراحتم كردي كه نگو واقعا نميدونم با اين رفتارت بايد چيكار كنم....

خيلي دوستت داره ماماني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهرزاد
22 بهمن 91 2:14
من فکر کنم بچه های زیادی دست می کنن تو حلقشون! نمونش آراد! بله همین آراده نصفه نیمه هم انگشتشو انقد فرو می کنه تو حلقش که عق می زنه عق با ع دیگه! حالا هر چی!


آره عق با ع هست.
خداكنه آراد بذاره كنار اين عادتشو
آيلين كه منو رواني كرده
دوست دارم بميرم و اين صحنه رو نبينم...
ناهید
22 بهمن 91 19:10
صبوری کن. بچه ها عادت های خودشون رو زود فراموش میکنن.ولی خوب مادرها رو حسابی حرص میدن.


خداكنه هرچه زودتر فراموش كنه...
FARIBA
23 بهمن 91 2:53