آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

بازم خواب!!!

1391/11/17 15:41
نویسنده : شهناز
170 بازدید
اشتراک گذاری

آيلينم

خوشگلم

زندگيه من

الان در خواب نازي و صداي نفسهاي آروم و منظمت داره مثل يه لالايي،من رو هم به خواب ميبره!

دختر گلم مدتيه كه خوابت بهم ريخته حق هم داري ،اين هم يكي از عوارض مهمونيهاي شبانه ست خيلي سخته كه بخواي زندگي قبل از بچه دار شدن رو با همون نظم قبل ادامه بدي،براي مادر و بچه واقعا سخته.

البته من شكايتي ندارم اميدوارم تو هم نداشته باشي دخترم.

ديشب ساعت ٣ خوابيدي و قبل از خواب هم يه عالمه شير خوردي و بعد هم اون يه عالمه رو بالا آوردي و من و بابايي ساعت ٣ نصف شب در تكتپوي عوض كردم ملحفه و لباس شما و لباس خودمون بوديم!!!

در هر صورت شبها كه اينجوري ميخوابي و تا صبح هم ساعتي يك بار شير ميخوري واقعا من چطور بخوابم؟؟!

و خلاصه ش دردسرت ندم صبح ها تا لنگ ظهر باهمديگه خوابيم و تا بيدار ميشيم من ميرم تو آشپزخونه و بدوبدو يه چيزي درست ميكنم تا بابايي گرسنه نمونه.

امشب كه مهموني نرفتيم و مهمون نداشتيم ساعت ١٠/٣٠ خوابيدي ولي از وقتي خوابيدي تا الان ٣ بار بيدار شدي...

واقعا نميدونم بايد چيكار كنم با اين عادتت؟

بهر حال من و بابايي خيلي خيلي دوستت داريم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)