آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

همچنان تب دار...

1391/11/4 21:34
نویسنده : شهناز
183 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم

بدنت داغِ داغه عصري برديمت دكتر و دكتر گفت ويروسيه بيماريت

امان از دست اين ويروسهاي بد و اعصاب خورد كن گفت ممكنه چند روز طول بكشه و تا ٤٠-٤١ درجه هم برسه اميدوارم نرسه كه من تحملش رو ندارم...

وزنت هم كرد ١٠/٤٠٠

وزنت خوبه قدت رو اندازه نگرفت و گفت از يك سالگي به بعد هر ٣ ماه قد اندازه گيري ميشه در كل گفت همه چيزت خوبه و بايد مدارا كنيم با مريضيت و نذاريم تبت بالا بره چون هيچ راهي جز اين نيست و مجددا شياف تجويز كرد.

وقتي از دكتر اومديم خونه،مامان بزرگت و عمه شيوا اومدن ديدنت و شما خيلي از ديدنشون خوشحال شدي و هي دلبري ميكردي!

الانم هنوز تب داري بدنت داغه و هر كاري ميتونستم برات انجام دادم دعا ميكنم زودتر اين بيماري رو پشت سر بذاري و بشي همون آيلينِ شيطون نمك مامان.

دوستت دارم دخترم زود خوب شو.

باشه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ناز داداش
4 بهمن 91 2:05
سلام ایلین خانم روخدا براتون حفظ کنه هزار هزار ماشاا... خیلی نازه. پسر منم شش ماه و چهار روزشه .به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم.


ممنون خدا ني ني شما رو هم براتون نگه داره.حتما بهتون سر ميزنم
fariba
4 بهمن 91 2:12
زود خوب بشی خاله جونی.شهنازجون خیلی مراقبش باش.شب تب شدید میشه.حواست باشه خدایی نکرده زیاد بالا نره.خطرناکه.بوس برای کوچولو ک خوب بشه


ممنون خاله جونم
آره فريبا جون تو اين ٢ شب خواب نداشتم كه!همش در حال چك كردم تبِ دخملي.
اما خدا رو شكر امروز بهتره
پرهام
4 بهمن 91 12:35
سلام
ان شالله زودی خوب شه
تو خونتون بخورو روشن کن تاثیر داره به نی نیتون اب میوه بده اگه دیدی اسهال داره حتما ببر دکتر


ممنون مامان پرهام.از دعاهاي شما امروز بهترم خاله.
ناهید
4 بهمن 91 12:43
اخی عزیز دلم...زودتر خوب شو گلم.


خداروشكر بهتره .يك ساعتيه تب نداره.
fariba
4 بهمن 91 16:26
اومدم ببینم ایلین جون بهتره.که خداروشکر خوشحال شدم.انشالا ک دیگه تب نکنی دخمل طلا. 


ممنون خاله.
خداروشكر بهتره،تبش خفيف تر شده و ايشالا تا فردا خوب ميشه ديگه.