آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

خدا رو شكر...

1391/11/9 1:47
نویسنده : شهناز
163 بازدید
اشتراک گذاری

آيلينم زندگي من

خدا رو شكر اون ويروس بد از بدن كوچولوي تو رفت بيرون و تو خوب شدي.

خدا هيچ بچه اي رو دچار هيچ مريضي نكنه.

حالت خوبه فقط با كم خوابيهات كلافه ام كردي يه جورايي خوابت كلا بهم ريخته و خيلي بد ميخوابي ديشب دائم بيدار ميشدي و نميخوابيدي و هي ميزدي رو صورت من و بازي دلت ميخواست و منم خيلي خسته بودم خلاصه اش كنم وقتي صبح از خواب بيدار شدم و خودم رو توي آيينه ديدم دلم به حال خودم سوخت و جالبتر از همه چهره ي خندان تو بود كه فكر كنم تو هم داشتي به قيافه ي من ميخنديدي كلا دوست دارم بدونم اين همه انرژي رو از كجا مياري!!!!

الانم آوردمت بخوابونمت كه خيلي شيك از دستم فرار كردي و رفتي!!!!!

مامان عاشق اين شيطونياته تو سالم باش،مريض نباش هر وقت خواستي بخواب من كه عاشقتم.تو چي؟؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fariba
6 بهمن 91 11:35
خداروشکر.راست میگی عزیزم سالم باشن.هر شیطنتی ک میخوان بکنن.خدا حفظش کنه برات.


ممنون فريبا جون
خاله ریحانه
6 بهمن 91 13:39
امیدوارم آیلین جون همیشه سرحال و سلامت باشه
همینطور مامان جونش


ممنون خاله ريحانه