آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

تب

1391/11/3 13:16
نویسنده : شهناز
226 بازدید
اشتراک گذاری

آيلينم

الهي بميرم كه اينجوري تب كردي...

دوباره مثل دفعه قبل يهويي و بدون هيچ علامتي تب كردي شب مثل كوره داشتي ميسوختي،درجه گذاشتم ديدم بالاي ٣٩ هستي.

ديگه با بابايي دست به كار شديم.

برات شياف گذاشتم لباسات رو كم كردم بابايي هم هي صورتت رو ميشست و بدنت رو آب ميزد و ميدوييد تو خونه!

ميگفتم خب چرا ميدويي؟؟؟؟

ميگفت ميخوام باد بخوره خنك بشه!!!!!

خب البته اينم فكريه!

خيلي بي حالي عصري ميبرمت دكتر ببينم چت شده گلكم.

كاش من مريض ميشدم و تو مثل قبل هي از سرو كولم بالا ميرفتي فدات بشم.

البته هيچ بعيد نيست از اين بيخوابي منم مريض بشم!

با ديشب شد ٢ شب كه درست نخوابيدم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

saba
3 بهمن 91 12:11
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
ناهید
3 بهمن 91 20:17
زود خوب شو عزیزم.و هزاران شب دیگر مانده است.....


امشب هم يكن از اون هزاران شبه و آيلين همچنان تب دار...