آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

تغيير دكوراسيوووون!!!!

1391/11/2 19:33
نویسنده : شهناز
151 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

عشقم

الان داري ميخوابي و من عاشق اين لحظه ام!!!!

انقدر از آدم انرژي ميگيري كه حد نداره

ديشب خيلي بد خوابيدي و به جرات ميتونم بگم نيم ساعتي يك بار بيدار شدي و شير خوردي!

فكر كن من بدبخت خوابيده باشم!!

صبح هم ساعت ٨:٣٠ بيدار شدي و كلي دست تو دهن و دماغ و چشم و گوشم كردي ولي من بيدار نشدم و شما خيلي حرفه اي از راه ديگه اي وارد شدي و انقدر بوسم كردي و سرت رو چسبوندي به صورتم كه بيدار شدم و كلي بوست كردم!

ظهر هم وقتي مشغول انجام كارها بودم گل ميز رو انداختي و يه گوشش رو شكوندي،واقعا ناراحت شدم و فقط شانس آوردي كه كوچولويي وگرنه...!!!!

خلاصه بعد از افتادنت اين اتفاق هم مزيد برعلت شد كه زودتر كل خونه رو فرش كنيم و با بابايي دست به كار شديم البته هنوز فرش كم داريم كه قراره بابايي از مامانش بگيره. خونه شده مثل مسجد!!!

بدتر از همه چيز اينه كه فرشها ست نيستن و عين لحاف چهل تيكه شده!!!

هر فرشي كه پهن ميشد قيافه ي من ديدني تر ميشد اما بابايي زودي ميگفت واسه امنيت آيلينِ.قشنگيش مهم نيست...

بهر حال تنها جايي كه قراره فرش نشه(به جز حمام و دستشويي!!!!)آشپزخونه ست!

بابايي ميگه بذار بزرگ كه شد هرجور خواستي خونه رو بچين! منم گفتم اون موقع ديگه بايد واسه نوه مون تغيير دكوراسيون بديم حتما!!!

عاشقتم نه قشنگيه خونه برام مهمه نه زشتيش فقط و فقط تو و راحتيت برام مهمه گلكم

مامان خيلي دوستت داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
3 بهمن 91 17:18
یعنی منم باید این کار رو بکنم به زودی؟


كار خوبيه،توصيه ميكنم انجام شود!!!