آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

آيلين،گريه گريه گريه...

1392/3/14 13:18
نویسنده : شهناز
177 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم

امروز از بس نق زدي و گريه كردي دوست داشتم خودم رو از تراس پرت كنم پايين.

نميدونم چه ت شده بود فقط گريه ميكردي و البته همچنان هم ادامه داره،الان نانا جون رو از سر جاش بلند كردي تا تلوزيون رو برات روشن كنه و ناناجون سعي در خوابوندنت داره اما هي داري غر ميزني و ميگي كه كانال رو عوض كنه.

از گفتن جمله ي تكراريه فكر كنم از دندونته متنفرم...

از ٤ ماهگيت سر دندونات اعصاب خوردي داشتيم تا الان.

در هم نميان راحت بشيم بخدا نميدوني با بد اخلاقي هات و گريه هات چه استرسي به آدم وارد ميكني. خبر خوب اينكه همين الان خوابت برد و من ميتونم يه نفس راحت بكشم انگااااار.

امروز كلا همش بهونه گرفتي و بعد از چند روز دوباره مجبور شدم از صبرزرد استفاده كنم تا بيخيال بشي. قيافه ت ديدنيه الان!

مثل يه فرشته ي زخمي كه خوابيدی!!!!

چرا زخمي؟؟!

از بس شيطوني دخترم از بس خودت رو به درو ديوار ميكوبي صورتت پر از جاي كبوديه!

در حال حاضر پيشونيت،بين ابروهات ،لُپت و لبت زخم و كبود هستن يعني يكي ندونه فكر ميكنه كلي كتك خوردي از من!

شيطوني ديگه،شيطون و سر به هوا.

منم برم بخوابم كه امروز خيلي اذيتم كردي دخترم

مامان خيلي دوستت داره

شبت بخيرررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
9 خرداد 92 15:44
آخه چرا بچرو می زنی ! چرا؟ زنگ بزنم بهزیستی بیان جمعت کنن!



هه هه هه!!!
زنگ بزن!!!!!