آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

تو عشق مني

1392/2/31 23:22
نویسنده : شهناز
185 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم

آيلينم

انقدر شيرين زبون شدي كه حد نداره چند روز پيش يه گربه ديدي و ميو ميو گفتن رو ياد گرفتي الانم منو نشوندي تو تراس و خودت هي ميري و مياي!!!

تا ميام بلند شم ميگي ايشي(يعني بشين!!!) تازه به نشستنم هم رضايت نميدي حتما بايد تكيه بدم تا قبول كني!!!!

الان بهت گفتم هاپو چي ميگه گفتي هاپ هاپ!!

وقتي ميگم توتو چيكار ميكنه دستات رو به نشونه ي بال بال زدن تكون ميدي كلي دلربا شدي واسه خودت!! دندونهاي نيشت اذيتت ميكنن حسابي و خيال بيرون اومدن ندارن!

الانم هي ميري تو خونه و هي مياي بيرون و بوسم ميكني و دوباره ميري!!

داروي خوابت رو دادم اما اصلا از خواب خبري نيست گوياااا!!!

خيلي دوستت دارم عزيز دلم خيلي زياد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهرزاد
31 اردیبهشت 92 17:46
سلام سلام ما اومدیم! چیزای خوبی می خوایم یاد بدیم! حالم دیگه از این شعر و اون مامان و بابا و برادر و خواهر بهم می خوره! آیلینوووووووووووووووووو به این مامان نامردت بگو بیاردت اینجا من بخورمت


پاشيد بيايد با ما
پاشيد بيايد حالا!!!
مامان ایدین
2 خرداد 92 1:20
ایلین خوشکله عزیزم خیلی شیرینی


مرسي مامان آيدين چشمات خوشكل ميبينه.