آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

ماجراي آيلين و توتو!!

1391/12/14 16:27
نویسنده : شهناز
232 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم

با وجود گلي مثل تو آدم هيچوقت حوصله ش سر نميره چون هر روز پر از داستانهاي تازه س براش.

قضيه از اينجا شروع شد كه من تصميم به شروع خونه تكوني گرفتم و مسلما اين خونه تكوني باعث ميشه كمي از بازي كردنم با شما كم بشه ديروز وقتي مشغول تميز كردن كمد بودم يهو ديدم يه پروانه ي كوچولو از اون پروانه زشتااااا كه هميشه ميكشتمشون اومده تو خونه! رفتم دنبالش كه بكشمش و شما هم طبق معمول دنبالم راه افتادي و پروانه رو ديدي!!!

واااي انقدر ذوق كردي كه نگوووو خدا پدر پروانه هه رو بيامرزه تا كلي وقت سرگرمت كرد همين جوري دنبالش راه افتاده بودي تو خونه و هي نشونش ميدادي و ميگفتي ايييييي !!!

قربونت برم من كه انقدر جونور دوستي!

چند روز پيش هم دنبال يه مورچه ي بدبختي كرده بودي كه من نجاتش دادم!!!!

عاشقتم گوگوليه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهرزاد
3 اسفند 91 18:08
فداش بشم که مثل خالش بانمکه!
دلم کلی براش تنگیده


خاله دل منم تنگيده مامانم نميذاره بيام
حامی
6 اسفند 91 21:11
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$