آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

دندان سيزدهم

1392/5/7 18:53
نویسنده : شهناز
702 بازدید
اشتراک گذاری
دختركم چند روز بود كه خيلي بداخلاق شده بودي و كارت شده بود نق زدن،من خيلي بد بودم كه نفهميدم دندون نيش بالات داره لثه ي خوشگلت رو اذيت ميكنه! ديشب تو خواب يه تب خفيف كردي و خيلي بد خوابيدي،ساعت ٦ صبح هم بيدار شده بودي و عمو پورنگ ميخواستي و تا ٨ صبح هم بيدار بودي ظهر وقتي داشتي ميخنديدي ديدم دندونت رو! البته دندون آسياب بالا هم داره در مياد و فكر كنم تا آخر هفته تعداد دندونات به ١٤ تا برسه! قربون دندونات برم من گل دخترم اين روزا خيلي شيرين شدي،و حرف زدنت خيلي خوب شده،اما وقتي ميگي باشه ميخوام بخورمت از بس كه ناز ميگييييي مامان خيلي دوستت داره
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مهدیس و ملیسا
7 مرداد 92 19:04
سلام دوست عزیز دخمل من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم که یاری بکنید تا رتبه بهتری بگیره لطفا کد 195 رو به شماره 20008080200 با هر چند تا خط که دم دست دارید ارسال کنید ممنون میشم اگه کمک کنید
ناهید
8 مرداد 92 10:07
مبارکت باشه.کی راحت میشیم از این دندون در اوردنت ها؟؟؟!!!!!


منم دوست دارم به جواب اين سوال برسم!!!!