آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

بازیهای جدید

1392/5/4 17:54
نویسنده : شهناز
727 بازدید
اشتراک گذاری

آیلینم بعد از کلی گریه خوابیدی و من فرصت کردم که بیام و عکسای جدیدت رو بذارم.

دیشب کادویی که عمو آرش برای تولدت آورده بود سر هم کردیم و شما اینجا نشستی روی صندلی و موهات رو شونه میکنی و بهمشون میریزی!!!

مرسی عمو آرش.

اینجا هم رفتی میز ناهارخوری رو فتح کردی و خوشحالی!!

اینجا هم داری نی نی ت رو میخوابونی و هی بهش میگی هیسسسس!!!!


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

arash
4 مرداد 92 18:54
aylin azizam che mah shodi....khanum khanumaaaa


مرسي عمو جون.تازه ياد گرفتم عمو بگم،زودي بيا تا بهت بگم عموووو!
ناهید
4 مرداد 92 21:41
عزیزکم...خانمم...بزرگ شدی .قربونت برم با میز توالتت!!!!!!


آره ناناجونم بزرگ شدم ولي مامانم برام رژ نميخره كه بزنم!باهاش حرف بزن!!!!
شهرزاد
5 مرداد 92 22:56
بیا خاله خودم برات رِژ می خرم از اون تیره هاش!



اااا اينجوريه؟؟؟!
باشه منم ابروهاي آراد رو بر ميدارم براششششش!!!
ناهید
5 مرداد 92 23:52
فعلا با لاک هات سرگرم شو وزیاد هم پروو نشو میزنم له ات میکنم ها!!!!!


ناناجون مهربون بودي كههههه!!!!
ناهید
5 مرداد 92 23:54
چقدر هم نی نی اش بزرگه!!!!!


آره ديدي؟؟؟!
ناهید
6 مرداد 92 11:16
قربونش برم من.خودم برات همه چی میخرم اااااما....وقتی بزرگ شدی.شدی اندازه فیل!!!!


مرسي ناناجووون
آخ جونمي