آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

مسافرت كرج

1391/10/8 19:54
نویسنده : شهناز
157 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم سلام اگه بدوني چقدر خسته ام ديروز از اراك به سمت كرج حركت كرديم قبل از راه افتادن رفتيم دكتر و گوشواره كفشدوزكيت رو گوشت كرديم كلي گريه كردي كلي از گوشت خون اومد بميرم برات. عصري رسيديم كرج خونه دايي ماماني.ترنم و مامانش هم از كاشان اومده بودن و حسابي جمعمون جمع بود شما هم حسابي دلبري كردي ماماني.اما وقتي خسته شدي جايي واسه خوابيدن شما نبود يعني جا بود ها اما سروصدا نميذاشت بخوابي ودر نهايت به سختي خوابيدي و بخاطر اين خوابيدن شب خوابت نميبرد و حسابي من رو اذيت كردي واقعا اذيت شدم گريه ام گرفته بود ديگه... شب هم بسيار بد خوابيدي و همش بيدار شدي تا صبح و نذاشتي بخوابه مامان صبح زود هم بيدار شدي با سروصداي بقيه و تا الان نخوابيدي ميخواي به همه چيز دست بزني همش بايد دنبالت باشم تا خراب كاري نكني دو بار سرت به تيزيه ميز خورده و گوشت باد كرده انقدر گفتم نه و دست نزن كه خودم خسته شدم دوست دارم زودتر بريم خونه خيلي خسته است مامانت آيلينم.خيلي خسته ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
8 دی 91 11:50
روز و شبتون خوش اگر میخواهید تقویم سال 92 رو با عکس خوشگل کودک عزیزتون داشته باشین به ما سر بزنید امیدوارم مفید باشیم
شهرزاد
10 دی 91 1:21
خواهر گلم همونطور که می دونی همه ی بچه ها همینطورن!نمونش آراد !اون شب تو کرج تا خود صبح چشم رو هم نذاشت!


خواهر گلم خجالت هم خوب چيزيه!
حيا كن
توبه كن
واقعا كه
رووووو نيست كه....