آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

سفر به اصفهان و ...

1391/12/30 1:00
نویسنده : شهناز
223 بازدید
اشتراک گذاری

آيلينم

يكي يكدونه ام

تا سال جديد كمتر از ٢ روز باقي مونده.و اين دومين ساليه كه شما سفره هفت سين رو ميبيني!

امروز از اهواز به سمت اصفهان حركت كرديم.يه كم بدخواب شده بودي و كلي اذيتم كردي تا خوابت برد وقتي هم خوابت برد هي بيدار ميشدي و آخرش مجبور شدم تو بغلم نگهت دارم تا يك ساعتي بخوابي. سفر ما مصادف شد با سرماخوردن شما. ب

ابايي ويروسش رو بهت منتقل كرد تا عيد امسال همه مون سرماخورده به استقبال بهار بريم!!!!!

عصري تصميم گرفتيم ببريمت دكتر. وزنت ١١/٦٠٠ بود و گفت خوشبختانه چرك نداره گلوت و فقط سرماخوردي.

بعد تو حلقت رو نگاه كرد و پرسيد زياد عرق ميكنه؟

ما هم گفتيم بله!

گفت بيشتر ببريدش تو آفتاب و ازين حرفها!

بعدم گفت براش D3 نوشتم و كلسيم!

خلاصه حالمون حسابي گرفته شد كه آخه چرا؟؟؟!

تو داروخونه از مسئولش پرسيدم D3 ضرر نداره واسه بچه؟

گفت بچه تون نرمي استخوان داره؟؟؟!

گفتم نهههههه

گفت:تو آزمايشي كه داده كمبود D3 داشته؟

گفتم آزمايش نداده!

گفت پاهاش پرانتزيه؟؟!

گفتم نهههههه

گفت پس دكتر از كجا فهميده كه كمبود D3داره؟

گفتم نميدونم والا!

بعد اومدم خونه و زنگ زدم به دكترت توي اهواز.

قضيه رو گفتم كلي خنديد و گفت فقط داروخاي سرماخوردگيش رو بهش بده و اونا رو نده!

واي انقدر خيالم راحت شد كه نگوووو واقعا انگار يه بار بزرگي از رو دوشم برداشته شد خدا هيچ بچه اي رو مريض نكنه

الانم راحت خوابيدي

خيلي دوستت دارم ماماني

عاشقتم

زود خوب شو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)