آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

عاشقتم

1391/10/21 13:06
نویسنده : شهناز
199 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم ديگه!

چيكار كنم؟؟؟!

هر روز داري شيرين تر ميشي ٣ روزِ كه وقتي غذا دادنم بهت تموم ميشه غذايي كه نخوردي رو ميذارم جلوت و تو با دستاي كوچولوت ميخوريش صبح ها هم تيكه هاي كوچيك كيك رو با انگشتهاي تپلت جا ميدي توي دهنت! ديشب هم ليوان رو ازم گرفتي و خودت آب خوردي بدون اينكه بريزي اينهمه خانوم شدي ميخواي عاشقت نباشم؟؟؟؟!

ديشب رفتيم روضه ي بي بي.همش نگران بودم كه نكنه راه نري و من ضايع بشم ،اما نگرانيم بي مورد بود و شما قشنگ راه رفتي و من رو كلي خوشحال كردي و انقدر سروصدا كردي كه حد نداره مثلا روضه بود شما همه رو ميخندوندي و هي ميرقصيدي!!!

قربونت برم من كه انقدر شيريني اما آخر شب بداخلاق شده بودي چون خوابت ميومد و ما زودي خداحافظي كرديم و برگشتيم خونه توي راه بابا ميگفت پيشي چي ميگه ميگفتي ميوووو اما فقط تو ماشين چندباري گفتي وقتي رسيديم خونه ديگه نگفتي!

به زودي ميگي عزيزم همه چيز رو

بازم ميگم عاشقتم بووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)