آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

و باز هم بدخوابي هاي آيلين...

1391/10/15 13:15
نویسنده : شهناز
184 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان

بدخوابي هات و بي خوابي هات امونم رو بريدن ديشب ساعت ١:٣٠ خوابيدي و ٣ بيدار شدي و تا ٥ بيدار بودي انقدر تو بغلم چرخوندمت كه از كت و كول افتادم ولي كووو خواب؟؟؟؟!

نخوابيدي تا ٥ و من واقعا خسته بودم خيلي خسته آخرش مجبور شدم بهت شربت ديفن هيدرامين بدم،از اين كار متنفرم اما واقعا چاره ي ديگه اي برام نذاشتي شربت رو خوردي و خوابيدي تا ٩ صبح و من كمي انرژي گرفتم!!!

ديروز بابايي ظهر رسيد اراك و ناهار پيش ما بود البته بابايي مريضه و حسابي سرما خورده و همش دارو ميخوره و ميخوابه... الانم هوا خوب بود و آقا جون و نانا جون بردنت بيرون تا هوا بخوري!آقا جون انقدر با نمك شده بود وقتي آغوشي بست كه نگوووو! راستي كلي راه ميري و ٥تا ٦ قدم راحت بر ميداري ديگه داري راه ميفتي شيطونكم!!!

ديگه برم به كارام برسم خيلي دوستت دارم من

خيلي...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهرزاد
15 دی 91 22:27
آراد هم امروز 9 بلند شد و دیگه نخوابید


از شب تا ٩ خوابيده بود؟؟؟؟؟؟!!!!!
شهرزاد
17 دی 91 21:37
نه فکر کنم یه بار شیر خورده بود!