آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

آيلينِ تب دار...

1391/10/12 14:00
نویسنده : شهناز
192 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم ديشب همون طور كه گفتم متوجه شديم كه تب داري و برات شياف استامينوفن گذاشتم و تبت كمي پايين اومد اما ساعت ٣ صبح بيدار شدي و اصلا خيال خواب نداشتي بي حال بودي و گونه هات گل انداخته بودن و لبت قرمز شده بود قربونت برم من آروم تو بغلم خوابيدي يه كم بعد كلي بوسم كردي خوابت ميومد اما نميخوابيدي آب دهنت رو به سختي قورت ميدادي ماماني خلاصه نانا جون رو هم با سروصداهات بيدار كردي و تا ساعت ٦ بيدار بوديم من كه ديگه به سرگيجه افتاده بودم از كم خوابي،طفلي ناناجون هم كه پا به پاي ما بيدار موند همچنان تب داشتي وقتي خوابيدي صبح وقتي بيدار شدم ديدم خيلي داغ شدي و درجه كه گذاشتم ديدم بعله!٣٩ درجه تب داري... زودي پاشديم و برديمت دكتر(دكتر بهروز محمدي) دكتر دير اومد و من همش نگرانت بودم.كلي به دكتر غريبي كردي و همش گريه كردي.توي گلوت كه چرك و اينا نبود و گفت عفونت ويروسي گرفتي وزنت هم كرد و گفت ٩/٥ هستي و گفت وزنش كمه!! البته من فكر ميكنم كه اشتباه وزن كرده چون تو اصلا درست ننشستي و همش ميخواستي از روي ترازو بلند بشي. الانم شربت ديفن هيدرامين خوردي و بيهوش افتادي خدا كنه زودتر خوب بشي فرشته ي من ماماني خيلي دوستت داره خيلي...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
12 دی 91 18:39
هیچی بدتر از ناراحت بودن بچه ی آدم نیس حالا بهر دلیلی منم وقتی آراد اونجاش!سوخته بود کلی ناراحت بودم تا پیش از اون اصلا" فکر نمی کردم یه سوختگیه کوچیک انقدر ناراحت کننده باشه


آره دقيقا همين طوره
البته بعنوان كسي كه هم تجربه سوختگي پاي بچه و هم تجربه ي تب بچه رو داره بايد بگم هيچي و هيچي بدتر از سوختگي پا نيست اونهم وقتي با اسهال همراه باشع
فاجعه ست يعني