آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

تولد ماماني

1391/10/12 14:00
نویسنده : شهناز
167 بازدید
اشتراک گذاری

دختركم امروز روز تولدم بود البته من بزرگترين هديه ي زندگيم رو پارسال از خدا گرفتم و خدا تو رو به من داد صبح با نانا جون رفتيم بيرون و مامان يه آلبوم قشنگ صورتي رنگ برات گرفت شام خونه ي دوست مامان(سمانه)دعوت بوديم و تو تا اونجا كه ميتونستي منو اذيت كردي و نق و نوق كردي و آخرش انقدر گريه كردي كه مجبور شدم زودتر از معمول برت گردونم موقعي كه داشتم لباس تنت ميكردم حس كردم داغي وقتي رسيديم خونه،ناناجون هم گفت شما داغي و من درجه گذاشتم و ديدم كه دماي بدنت٣٨/٣ هست و تب كردي ناناجون ميگه سرما خوردي اما من حدس ميزنم بخاطر دندونت باشه در هر صورت خيلي نگرانتم امشب كلي اشك ريختي و بي قراري كردي بميرم برات عسلم خداكنه چيز مهمي نباشه خيلي دوستت دارم دختركم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شهرزاد
12 دی 91 18:35
من می دونم آیلین چش بوده ! می خواسته به مامانش کادوی تولد بده راهشو بلد نبوده تب کردنشو کادو داده!
منم می گم یا دندونه یا هوای آلوده نگران نباش خوب می شه!


آره چه كادويي هم بهم داد!