آیلینآیلین، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

بهانه ی زندگی من....آیلین

آيلين بد غذا تر از هميشه...

1392/4/29 2:26
نویسنده : شهناز
581 بازدید
اشتراک گذاری
دخترم از عصبانيت ميخوام موهامو بكنم از دست شما ميدوني مشكل چيه؟ شما غذا نميخوري... از صبح تا شب شايد روي هم رفته ٥ قاشق غذا بخوري... ديگه خسته شدم از بس سرلاك ريختم دور خسته شدم از بس سوپ درست كردم و نخوردي. از بدغذاييت خسته شدم به وضوح دارم ميبينم كه لاغر شدي اما نميدونم چيكار كنم اصلا انگار نه انگار كه يه روزي غذا ميخوردي... آب بازي،كبريت بازي،شمع بازي ديگه هيچ تاثيري ندارن و شما نميخوري كه نميخوري. هي به خودم ميگم ولش كن،گرسنه ش ميشه مياد سراغ غذا!!! اما زهي خيال باطل،من از گرسنگي به خودم ميپيچم ولي شما راست راست راه ميري و بازي ميكني و عين خيالت نيست. در عوض همش آب ميخوري،دم به دقيقه با ليوانت مياي و ميگي آپ!!و هي ميگي آپ!!و خدا نكنه كه من دير ليوانت رو پر كنم... در هر صورت خيلي از دستت ناراحتم،ميدونم كه مامانها حالم رو ميفهمن... خداكنه غذا خوردنت خوب بشه و بشي تپل خودم دوباره.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناهید
29 تیر 92 8:54
بعد از بیماری این بی اشتهایی طبیعه.زیاد سخت نگیر.حرف خانم دکتر یاد باشه هنوزم اضافه وزن داره.میخوای وقتی بزرگ شد رژیم بگیره همه اش؟!


فكر نكنم ديگه اضافه وزني داشته باشه
بچه م شده پوست و استخون.
فاطمه (مامان آیلین)
20 مرداد 92 22:48
به خدا میفهممت ...غصه نخور دقیییییییقا مثل خودتم


خیلی حس بدیههههههه